Saturday, January 4, 2014

Permulaan Yang Baik tahun 2014

Alhamdulillah syukur..pembukaan yang baik untuk tahun 2014,..betullah kata orang lama2 jadi bukit, lama2 akan nampak hasil..cuma perlu berdoa, rajin berusaha dan tidak pernah kenal erti putus asa..cuba, cuba dan cuba lagi.teruskan buat...ini lah yang saya dapat sekarang..alhamdulillah berpuas hati.mana yang boleh dapat banyak lagi, saya akan fight lagi.tak nak manjakan diri dah..zaman loni semua barang naik, kos hidup tinggi, yuran, bil2, belanja, bagi mak ayah tak pernah lupa.mereka yang utama..

so far saya seronok buat bisnes ni..senang sahaja..caranya macam kita buka kedai runcit. jual macam biasa..perniagaan, bisness, mesti ada urusan jual beli barang..ni bukan skim cepat kaya..bisness ape xde barang.. bisness ni xde modal pun boleh buat sebab Allah ada bagi modal insan pada kita. modal idea, modal fikiran dll..perasan x kalau kita mula dari sekarang, 2-3tahun nanti camne? dah semestinya meningkat..takde la kekal cmni je..mata meningkat bonus pun meningkat lah seiring dengan hasil jualan kita..kan mudah plan bisness ni..cuma buka kedai.macam orang lain buat jugak..takde lainnya.tapi orang kita ni suka sangat nak buat kerja nak nampak hasil terus..huh..kalau semua macamtu takkan membangun la diri kamu..mula dari bawah..teruskan buat.sekarang baru la boleh berbangga dengan potensi diri sendiri..


jika sesiapa yang berminat nak ubah hidup, nak tambah pendapatan, jom saya tunjukkan jalan.. 2-3tahun buat inshaa Allah dah boleh hidup selesa..berdoa banyak2. bisness ni ada urusan jual beli barang ye.kena rajin dan tak mudah putus asa..tiada yang mudah dalam hidup ni! perlu rajin dan istiqamah dalam melakukan sesuatu kerja! ghairah dengan kerja tak kira anda siapa!

contact me:

LIZA
011-25230786 
013-9106171

love TOP LEADERS CIRCLE

No comments:

Post a Comment