Monday, August 24, 2015

MEE UDANG KETAM SEMPOIIII DIRAJA @ TANJUNG RAMBUTAN, PERAK

Malam tu saje la suami ajak gi makan kat kedai ni.. kita ni penat balik kerja memang malas la nak asak..suami offer laju je cakap nakkkkk....haha..kat kedai ni menu utama mestilah KETAM dan UDANG. malam tu kami makan MEE UDANG SEMPOIII jee dan ratah UDANG HARIMAU KARI NGAUMM...memang thorbaikkkk...hehehe.LAYAANNNNNNN....



ni buku menu..hehe..selit jugakkkk PREIUM BEAUTIFUL.makan banyak kannn..jangan lupa pakai pb ye.





background dalam kedai



udang harimau masak kari pekatttt



udanggggg lagiiiii


MEE UDANG KETAM SEMPOIIIII.... tak bpe clear duk dukung anak.hehe



ni kat rumah kitorang tapauuuu...haha..tak puas akan kat kedai, sabung akan kat rumah pulakkkk...superb!!!


Menu-menu kat restoran ni boleh kata hampir seua sedapppppp...hari2 datang pun tak rugi.puas hati makan..service cepat.kalau korang nak datang ke restoran ni, haaa tengok alamatnya di bawah.. confirm puas hati. byeee.....lain kali kita jalan-jalan cari makan lagi. -- Leeza, Agent PB Expert Perak.




No comments:

Post a Comment